Зворотний дзвінок

Сона-Фармексім – міжнародна команда професіоналів фармацевтичної галузі

Вакансії

Компанія ТОВ «Сона-фармексім» запрошує вас взяти участь в конкурсі на посаду:
 
Медичний представник м.Рівне
 
Вимоги до кандидатів:

• Вища освіта: медична, фармацевтична;

• Досвід роботи від 1-го року медичним представником;

• Націленість на результат і його досягнення;

• Хороші комунікативні навички;

• Водійські права категорії В;

• Порядність, ініціативність, відповідальність;

Функціональні обов’язки:

• Активне просування препаратів на ввіреній території, побудова та розвиток відносин з клієнтами і партнерами;

• Виконання індивідуальних візитів до клієнтів і іншої територіальної активності (проведення круглих столів, симпозіумів, групових презентацій);

• Аналіз ринку та конкурентів.

Умови роботи:

• Конкурентна заробітна плата + квартальний бонус;

• Медична страховка на співробітника;

• Корпоративний автомобіль;

• Мобільний зв’язок;

• Підтримка, професійний розвиток.

Надсилайте резюме  на адресу : 

 E-mail: t.khomyak@sona-pharmexim.com  з вказаним рівнем
бажаної заробітної плати.

Ми готові підтримати кандидата, який прагне до розвитку!

 

___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Компанія «Сона-фармексім» запрошує на роботу

Фінансового менеджера/ бухгалтера по управлінському обліку

Обов’язки:

ü  Перевірка звітності по маркетингових послугах;

ü  Проведення первинних документів по маркетингових заходах згідно запланованих заявок . 

ü  Формування місячної звітності за витратами підрозділів;

ü  Аналіз відхилень фактичних/ бюджетних показників;

ü  Звірка бухгалтерських та управлінських даних;

ü  Участь у закритті періодів (місяць, квартал, фінансовий рік);

ü  Участь в процесі бюджетування: формування операційних бюджетів в розрізі ЦФО, перевірка коректності складання бюджетів керівниками підрозділів;

ü  Відстеження інформації за фактичними витратами підрозділів компанії в рамках процесу бюджетування;

ü  Допомога фахівцям відділу у вирішенні поточних операційних завдань.

 

Вимоги:

ü  Профільна вища освіта (фінанси / економіка підприємств/бух. облік та аудит).

ü  Успішний досвід роботи від 2-х років в компаніях на аналогічній посаді (фінансовий контролер, фінансовий аналітик).

ü  Досвід роботи бухгалтером вітається.

ü  Розуміння бізнес-процесів і сфер відповідальності фінансової складової бізнесу.

ü  Хороші знання в області фінансового обліку.

ü  Впевнене знання комп’ютерних програм: 1С 8 УПП, MS Office, Excel (робота з масивами даних, зведені таблиці).

ü  Розуміння принципів збору інформації, побудови звітів.

ü  Бажано досвід написання ТЗ для автоматизації процесів в 1С, тестування нових звітних форм в 1С.

ü  Високий рівень самоорганізації, відповідальність, самостійність, уважність

ü  Знання англійської мови є додатковим плюсом.

 

Умови роботи:

ü    Оформлення згідно КЗпП

ü    Рівень заробітної плати обговорюється на співбесіді та залежить від ваших професійних навичок.

ü    Зайнятість – повний робочий день.

ü    Офіс 15 хв. від станції метро «Олімпійська», Офісний Центр «Горизонт Парк».

 

Надсилайте резюме на адресу  o.sukhoruk@sonapharmexim.com з вказаним рівнем бажаної заробітної плати.

 

Ми шукаємо тих, хто хоче рости і не боїться труднощів! Ми завжди раді людям, готовим працювати з максимальною віддачою, а також рости і розвиватися разом з нами!